RSY S.A. Iława RSY S.A. Iława

Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Standartowo podczas naprawy głównej silnika, w RSY S.A. 100% wymianie poddaje się:

  • tuleje cylindrowe,
  • tłoki, sworznie i pierścienie tłokowe
  • panewki główne, ustalające i korbowodowe
  • łożyska, uszczelniacze, ringi, uszczelki, itd.

Podczas naprawy głównej, stosujemy nowe, oryginalne części zamienne producentów silników lub stosujemy renomowane, fabrycznie nowe części zamienne, kt����re zostały sprawdzone w laboratorium i na hamowni RSY S.A.

 Wyłącznie kompletna naprawa główna silnika pozwala na osiągnięcie właściwego i trwałego skutku. Doświadczenie RSY S.A. oraz park maszynowy, pozwalają na wykonanie kompleksowej naprawy głównej, bez konieczności zlecenia innym wykonawcom, naprawy poszczególnych podzespołów silnikowych. Technologia RSY S.A. pozwala na zwymiarowanie i wyważenia ruchomych części silnika, co w efekcie minimalizuje zadymienie oraz drgania silnika podczas jego eksploatacji.

NAPRAWA GŁOWICY

Naprawa głowicy obejmuje takie etapy jak:

  • sprawdzenie szczelności korpusu głowicy/wodny przyrząd/,
  • planowanie powierzchni z pomiarem płaskości powierzchni,
  • wymiana prowadnic zaworów i ich rozwiercanie,
  • obróbka gniazd zaworowych z zastosowanie centrum obróbczego SERDI,
  • kontrola wystawania grzybków zaworowych,
  • pomiar szczelności zaworów,
Spośród wymienionych etapów procesu naprawy głowicy, istotnym elementem wyróżniającym usługę RSY S.A. od usługi konkurencji jest osiowanie otworów gniazd wałka rozrządu. Pominięcie tego etapu w procesie naprawy silnika powoduje, iż w krótkim czasie, po wykonanie naprawy może doprowadzić do pęknięcia wałka rozrządu. Poza tym brak osiowania wpływa na drgania silnika po naprawie głównej.

Wymiana prowadnic zaworów pozwala na wyeliminowanie nadmiernego luzu pomiędzy prowadnicą, a trzonkiem zaworu. Wykonanie tej czynności, chroni przed przeciekiem oleju po trzonku zaworu oraz chroni przed przedmuchem.

Sprawdzanie szczelności głowicy

Obróbka gniazd zaworowych i sprawdzenie szczelności zaworów wykonywana jest na maszynie SERDI 2000 zapewniającej uzyskanie idealnej szczelności bez konieczności docierania zaworów

NAPRAWA KADŁUBA

Naprawa kadłuba obejmuje:

RSY S.A. dysponuje nowymi honownicami, które pozwalają na uzyskanie zadanych wymiarów, z dokładnością do 0,01mm. Honowanie tulei cylindrowych (charakterystyczna jodełka, widoczna na ścianie tulei cylindrowej - zdjęcie poniżej), gwarantuje prawidłowe rozprowadzenie oleju podczas pracy silnika, co w istotny sposób wpływa na okres eksploatacji silnika.

NAPRAWA UKŁADU KORBOWO-TŁOKOWEGO

Proces naprawy wału obejmuje:

Proces wyważania wału rozszerzony jest o wyważania wału korbowego z kołem zamachowym oraz sprzęgłem. Do naprawy kwalifikowane są wały umyte /w tym kanały olejowe/ i sprawdzone na pęknięcia. Proces wywarzania realizowany jest na wyważarce dynamiczne sterowanej komputerowo firmy SCHENCK. Wyważarka nadzorowana jest przez serwis producenta. Zgodność parametrów wyważarki serwis potwierdza CERTYFIKATEM.

Proces naprawy korbowodów obejmuje:

Po wykonaniu czynności naprawczych, korbowody kompletowane są do silnika z zachowaniem odpowiedniej sekwencji wagowej.

O firmie Autoryzacje Oferta silnikowa Ciągniki i maszyny rolnicze Serwis Relacje inwestorskie Kontakt Proces naprawy Zamów usługę