|
7-SERIE |
7-SERIE |
7-SERIE |
7-SERIE |
7-SERIE |
7-SERIE |
SILNIK |
||||||
F.P.T. (TIER3) NEF CR TAA |
n |
n |
n |
n |
n |
n |
Elektroniczny wysoko ciśnieniowy Common Rail |
n |
n |
n |
n |
n |
n |
Maksymalna moc (ISO) KM/KW |
145/106 |
162/119 |
171/126 |
180/132 |
199/146 |
214/157 |
Maksymalna moc z zarządzaniem mocą WOM-u (ISO) KM/KW |
156/115 |
171/126 |
183/135 |
199/146 |
214/157 |
228/165 |
Maksymalny moment obrotowy (z zarządzaniem mocą) Nm |
632 (705) /1400 |
730 (747) /1400 |
748 (763) /1400 |
774 (800 )/1400 |
800 (850) /1400 |
850 (950) /1400 |
Zapas obrotów (z zarządzaniem mocą) |
40% (45%) |
45% (40%) |
40% (36%) |
45% (38%) |
38% (37%) |
45% (42%) |
Pojemność skokowa cm3 / ilość cylindrów / zaworów |
6.728/6/24 |
6.728/6/24 |
6.728/6/24 |
6.728/6/24 |
6.728/6/24 |
6.728/6/24 |
Pojemność zbiornika paliwa l |
300 |
300 |
300 |
350 |
350 |
350 |
SPRZĘGŁO |
||||||
Wielo-tarczowe mokre sprzęgło |
n |
n |
n |
n |
n |
n |
SKRZYNIA BIEGÓW |
||||||
Powershift 32 + 24 (8 półbiegów) (TECHNO) |
n |
n |
n |
n |
n |
n |
Powershift + reduktor 48 + 40 (TECHNO) |
¡ |
¡ |
¡ |
¡ |
¡ |
¡ |
Autopowershift 32 + 24 (8 półbiegów) (COMFORT/FULL TRONIC) |
n |
n |
n |
n |
n |
n |
Autopowershift + reduktor + rewers 48 + 40 (COMFORT/FULL TRONIC) |
¡ |
¡ |
¡ |
¡ |
¡ |
¡ |
Rewers elektro-hydrauliczny pod obciążeniem |
n |
n |
n |
n |
n |
n |
Elektro-hydrauliczna blokada parkowania (COMFORT/FULL TRONIC) |
¡ |
¡ |
¡ |
¡ |
¡ |
¡ |
Tylna elektro-hydrauliczna blokada dyferencjału |
n |
n |
n |
n |
n |
n |
WOM |
||||||
Wielo-tarczowe mokre sprzęgło WOM-u |
n |
n |
n |
n |
n |
n |
Elektro-hydrauliczne załączanie WOM-u |
n |
n |
n |
n |
n |
n |
2 prędkości WOM-u 540/1000 obr/min |
n |
n |
n |
n |
n |
n |
2 prędkości WOM-u 540eco/1000 obr/min |
¡ |
¡ |
¡ |
¡ |
¡ |
¡ |
4WD PRZEDNIA OŚ |
||||||
Typ sztywny |
n |
n |
n |
n |
n |
n |
Elektronicznie sterowane hydrauliczne zawieszenie |
¡ |
¡ |
¡ |
¡ |
¡ |
¡ |
Kąt skrętu |
55° |
55° |
55° |
55° |
55° |
55° |
Promień skrętu mm |
4.900 |
4.900 |
4.900 |
5400 |
5400 |
5400 |
HAMULCE |
||||||
Mokre tylne hamulce tarczowe (ze wspomaganiem) 6 tarcz |
n |
n |
n |
n |
n |
n |
Pneumatyczny układ hamulcowy dwu i jedno-obwodowy |
n |
n |
n |
n |
n |
n |
HYDRAULIKA |
||||||
Obieg zamknięty – wydatek pompy hydraulicznej l/min |
110 |
110 |
110 |
130 n/ |
130 n/ |
130 n/ |
Mechaniczne sterowanie rozdzielaczami (TECHNO/COMFORT) STD/OPT |
3/4 |
3/4 |
3/4 |
3/4 |
3/4 |
3/4 |
PODNOŚNIK |
||||||
Elektroniczne sterowanie: kontrola pozycyjna, mieszana, siłowa |
n |
n |
n |
n |
n |
n |
Maksymalny udźwig kg |
8000 |
8000 |
8000 |
10.950 |
10.950 |
10.950 |
Przedni podnośnik i przedni WOM 3500 kg/1000 obr/min |
¡ |
¡ |
¡ |
¡ |
¡ |
¡ |
KABINA I SIEDZENIEKIEROWCY |
||||||
Kabina z elektronicznie sterowanym hydraulicznym zawieszeniem |
¡ |
¡ |
¡ |
¡ |
¡ |
¡ |
Klimatyzacja |
n |
n |
n |
n |
n |
n |
Pneumatyczne zawieszone siedzenie (TECHNO/COMFORT) – (FULL TRONIC) |
(¡) – ( n) |
(¡) – ( n) |
(¡) – ( n) |
(¡) – ( n) |
(¡) – ( n) |
(¡) – ( n) |
WYMIARY I WAGI |
||||||
Standardowe przednie opony |
480/65R28 |
480/65R28 |
480/65R28 |
540/65R30 |
540/65R30 |
540/65R30 |
Standardowe tylne opony |
600/65R38 |
600/65R38 |
600/65R38 |
650/65R42 |
650/65R42 |
650/65R42 |
A -wysokość do kabiny mm |
2900 |
2900 |
2900 |
3000 |
3000 |
3000 |
B – rozstaw osi mm |
2752 |
2752 |
2752 |
2873 |
2873 |
2873 |
C – maksymalna długość (z balastem) mm |
5209 |
5209 |
5209 |
5307 |
5307 |
5307 |
D – prześwit mm |
505 |
505 |
505 |
470 |
470 |
470 |
E – minimalna szerokość mm |
2495 |
2495 |
2495 |
2415 |
2415 |
2415 |
Masa całkowita (bez balastu) kg |
6500 |
6500 |
6500 |
7700 |
7700 |
7700 |
|
n – standard |
¡ – opcja |
– niedostępny |
|
|
|
Podany opis i dane techniczne maszyn, urządzeń i ciągników rolniczych, mają charakter informacyjny. Opisy asortymentu, pochodzą od producentów/ importerów oferowanych maszyn, urządzeń i ciągników rolniczych. Podane ceny mają charakter informacyjny. Nie stanowią oferty handlowej. Szczegółowe informacje techniczne i cenowe, dostępne w siedzibie Spółki RSY S.A. – Iława; ul. Grunwaldzka 13; punkt handlowy.